Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies:

Qurrent groeit - onze systemen groeien mee!

26-01-2017
We zijn hard gegroeid. Daarom verhuizen onze systemen naar een nieuwe omgeving. We zijn van vrijdagavond 27 januari tot maandag 30 januari niet bereikbaar via onze website, telefoon en e-mail. We werken er hard aan om zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn.

Heb je vragen, stel ze dan op onze community. We helpen je daar graag verder. 

Bedankt voor je begrip!

Bedankt

Je reactie is geplaatst.

Qurrent groeit - onze systemen groeien mee! - 26-01-2017

Reacties

Giulia 08-04-2017

Hoi Herman, het klopt dat een deel van onze leden nog niet kan inloggen door een onderhoudsmelding in de app. Er wordt hier momenteel hard aan gewerkt. Totdat dit is opgelost, voorzien wij de leden zo vaak mogelijk van een technische update, je kunt de status hiervan hier terugvinden; https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/waarom-krijg-paar-dagen-onderhoudsmelding-inloggen-de-app-926. Groeten van Giulia

Herman Geerdink 01-04-2017

De app geeft al enige dagen aan dat onderhoudswerkzaamheden worden verricht? Is dat juist?

Annick - Klantenservice Qurrent 14-02-2017

Dag allemaal, We hebben op dit moment te kampen met een flinke storing in de Qbox, onze welgemeende excuses voor het ongemak dit veroorzaakt. De storing tonen we onder andere in onze FAQ en op dit moment is het bestellen van een Qbox niet mogelijk. Via onze community houden we je op de hoogte van de voortgang; https://community.qurrent.nl/qbox-24/qbox-storing-ervaren-jullie-problemen-qbox-sinds-6-2-2017-598 Groeten van Annick

Hans Vedder 13-02-2017

Ook last van een knipperende qbox. Klantenservice beloofde (een aantal dagen geleden) om te communiceren en berichten over de voortgang op de website te zetten. Moeten klanten het nu doen?

Bas Zeelte 12-02-2017

Hier hetzelfde geen data en reset helpt niet. Lijkt er op dat qurrent de qbox opgegeven heeft. Jammer

rijkjan 10-02-2017

leer nou svp eens van de lessen van andere grotere bedrijven... investeer in een goed onderhuids systeem wat in principe alle klanten in nl aankan... niet steeds uitbreiden en applicaties aan het oude systeem bouwen.. dit vertraagd uiteindelijk zo erg dat je er kapot aan gaat... en dan ga je ten onder aan je eigen succes..

Rob van Leeuwen 07-02-2017

Sinds onderhoudswerkzaamheden knippert mijn Qbox. Heb geprobeerd om Qbox te resetten. Qbox blijft knipperen. Heb daarna geprobeerd om Qbox te activeren. Qbox blijft knipperen. Heb wel het idee dat verbruiksgegevens worden doorgegeven als ik dit op mijn app bekijk en ook op de pc.Ik zie alleen niet de bruine lijn van mijn geleverde energie.

P.H.U. de Vries 06-02-2017

06/02: "Mijn energie" is onzichtbaar....

Michiel Damen 03-02-2017

Ik al ruim 2 jaar een Qbox. Sinds de update van afgelopen weekend nog steeds nieuwe data in de overzichten. Mijn Qbox knippert groen. Dinsdagavond gereset en woensdagavond gereset maar help niet.

Jan beeker 03-02-2017

Hier ook niet. Gistermiddag 2-2 Qbox geinstalleerd. Lampje brand groen, maar tot nu toe nog geen real time data.

Hans 02-02-2017

Ik krijg geen data binnen zowel in mijn energie als de in app. Ook het resetten van Q-box heeft geen resultaat gehad.