Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

We verhuizen graag met je mee naar je nieuwe adres. Je kunt dit makkelijk doorgeven via de knop 'Verhuizing doorgeven' in Mijn Energie, te vinden aan de rechterkant in het energiedashboard.

Nieuwe woning
Laat ons weten per wanneer je stroom en/of gas nodig hebt in je nieuwe woning. Let wel, wij hebben minstens 2 werkdagen nodig om de levering te starten dus geef deze datum op tijd aan ons door. Als het nieuwe adres een slimme meter heeft kunnen wij de meterstanden op afstand uitlezen, als het een conventionele meter betreft moeten wij deze meterstanden nog wel ontvangen. Tip: maak een foto van de meterstanden wanneer je de woning intrekt/verlaat, dan heb je dat alvast gehad en is een zorg minder.

Let wel, je nieuwe termijnbedrag kan afwijken van je huidige termijnbedrag omdat we uitgaan van het historische verbruik op je nieuwe adres. Dit historisch verbruik is mogelijk niet van toepassing op de daadwerkelijke samenstelling van het huishouden. Als je denkt dat ons voorgestelde termijnbedrag niet klopt laat het ons vooral weten en dan maken wij een nieuwe berekening voor jou.

Huidige/oude woning
Weet je nog niet precies per wanneer we de levering moeten stoppen? Misschien moet je nog klussen of schoonmaken, laat deze velden dan leeg en laat het ons weten zodra dit bekend is. Houd er wel rekening mee dat we de levering niet met terugwerkende kracht kunnen starten of stoppen, wij hebben minstens 2 werkdagen hiervoor nodig dus geef het op tijd aan ons door.
Zodra je de einddatum en meterstanden van het oude adres hebt doorgegeven, maken wij de laatste kosten inzichtelijk met een eindnota en is het hele verhuisproces afgerond.
Terug
Community

Heb je geen tijd om te wachten? Stel je vraag op onze community.

 

Naar de community

Telefoon

Wil je liever een medewerker spreken? We helpen je graag verder via 088-777 1200

 

Onze openingstijden

E-mail

We reageren doorgaans binnen één week op je bericht.

 

Stuur een bericht

Bel met een medewerker

Kom je er niet uit? Dan mag je ons altijd bellen. We zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8:30 tot 19:00 uur, vrijdag van 08:30 tot 17:00 en zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.

vandaag is het: ...
De wachttijd bedraagt op dit moment: 1 minuut & 30 seconden
Op welke momenten zijn wij beste te bereiken
Wij zijn telefonsich te bereiken op:
088 777 1200
Stuur ons een e-mail

Stel je vraag via het onderstaande formulier. We komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug. Bedankt voor je geduld.

Vul dit veld alstublieft in
Vul dit veld alstublieft in
Wil je met spoed aangemeld worden, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via 088 777 1200.
Wij incasseren (voorafgaand aan de leveringsmaand) omstreeks de 26e van de maand automatisch het termijnbedrag van je rekeningnummer.
Op www.qurrent.nl/opzeggen vind je alle informatie over het opzeggen van je energiecontract.
Ga je verhuizen? Vul dan het verhuisformulier in op Mijn Energie.
Ben je al verhuisd? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 088 777 1200.
Je wijzigt eenvoudig zelf je termijnbedrag in Mijn Energie. onder het kopje ‘Termijnbedrag wijzigen’.
Bekijk de handleiding voor alle installatietips. Kom je er niet uit, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via 088 777 1200.
Je ontvangt de jaar- en/of eindnota binnen 6 tot 8 weken nadat je een jaar klant bent bij Qurrent.
Heb je conventionele meter? Dan ontvang je rond je overstap een verzoek per e-mail om je meterstanden door te geven.
Heb je een slimme meter? Dan hoef je de meterstanden niet aan ons door te geven. Wij lezen de meterstanden automatisch uit.
Vul dit veld alstublieft in
Vul dit veld alstublieft in

Bedankt voor je bericht

Je krijgt binnen twee weken antwoord op je bericht.
Heb je zaken die écht niet kunnen wachten, zoals een spoedaanvraag? Bel dan even met onze klantenservice via 088 777 1200.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice